Sunday, April 15, 2012

ASSALAMUALAIKUM :)

agak lama aku meninggalkan kau wahai blog. haha. maaflah, aku ada idea tapi takde masa. bukan takde masa sebenarnya, tapi takde mood nak type berjela-jela. normal la tu kan, at one point semua orang akan jemukan.

ok, aku tengah godek-godek blog sahabat aku, izzaty. then terjumpa satu post ni. yang pasal PLKN tu. haihh, aku macam terharu when she said dia akan jadi guard aku. mungkin niat dia bergurau senda je tu. tapi to be honest, kau memang dah jadi guard aku zaty. kau jadi guard kepada hati aku, perasaan aku. sebab kau selalu dengar bebelan aku tentang apa je yang aku rasa kan.thanks dear :) i love you :')

kau kat sana jaga diri elok-elok. jaga kesihatan. jaga makan. jumpa kawan lelaki budiman, sampaikan salam aku. haha. itu mengarut ok.

aku juga nak pesan kat kau ni syafiqa, jangan nakal-nakal kat sana ok. jangan nak garang sangat. haha. jangan lupa aku wahai sahabat :) i love you :')

aku sekarang asyik fikir macam mana aku nak go on life aku. i mean, dah biasa kot kalau online tu dok bergossip dengan mereka ni. nanti dorang akan lenyap selama 3 bulan kot. haihh. im sure im gonna miss both of you so badly ok!

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment