Saturday, April 21, 2012

BAGAN LALANG :)

petang tadi, lepas asar aku and family gerak pergi Bagan Lalang sebab nak makan seafood. ya ampunnn, punya la jauhh. dua jam weyh nak ke sana. masa tu rasa macam nak suruh pasang sayap kat kereta, then biar fly je. hahaha

Alhamduliilah, finally sampai pun. haha. perghh, excited gila aku tengok tempat tu sebab ada pantai :) i love pantai sangat2! rasa macam taknak makan je, nak duduk kat pantai tu. lagipun aku bukan boleh makan seafood. 

lepas order,aku ajak adik aku pergi pantai sebab masa tu dah nak sunset. masa yang aku idam-idamkan!! aku memang nak sangat2 tengok sunset and sunrise! Alhamdulillah, dapat tengok sunset tadi :) indah sangat ciptaan ALLAH. aku ada snap pic,sila la tengok :




suka sangat dapat amek gambar cenggini :) lama dah mengidam <3 hehe. perjalanan 2 jam, tunggu makanan sampai 1 jam setengah sebab orang sumpah ramai. then balik 2 jam. tapi saya happy sebab dapat tengok sunset and dapat jumpa awak! hahaha. ok lah, ada umur, ada jodoh, ada takdir, kita jumpa lagi ye 'seafood'.


terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

2 comments:

  1. aku tau sape awk tu .. hamboi .. ingin ku gigit gigit cuping telinga mu .. haahaha !
    assalamualaikum ! hhahah :D

    ReplyDelete
  2. hahaha..mana kau tau?aku tak story kat kau lagi kan sebab kau dah delete fb..dia je boleh gigit2 cuping telinga i ok!you tak boleh.haha..kau tak payah nak recall memory tu eh.gedik je perli2 bagi salam kan!haha

    ReplyDelete