Wednesday, May 9, 2012

AM I CARE AZHAR??

hyeee azharr :) hehehe.. act aku tak de buat special entry pasal kau pun :) yang kau jumpa tu sume dengan orang-orang lainkan? aku bukan apa, aku takot kau rasa macam "am i care mira kau buat entry pasal aku?" hehehe.. so, meh aku buat ok untuk kau :) 

rambut kene tutup dahi, cover telinga sikit, beg pakai sebelah bahu je, uniform wihthout badge and name tag. hehe. itulah azhar amirulhisyam :) 

macam yang kau tau, time form two sampailah form five aku tak pernah kesah pasal kau weyh. haha. kau berjaya menarik perhatian ramai gadis, but not me. haha. i mean kalau gadis-gadis lain tu, kau lalu je mesti sume toleh. tapi bila kau lalu sebelah aku, cepat-cepat aku tutup mata. takut kena ketumbit. hahahahaha

but actually, have you as one of my bestfriend tersangatlah amazing :) seriously :) even kau nampak macam "am i care?" dengan insan-insan sekeliling secara luaran, tapi dalaman kau tak camtu :) kau ni sangatlah setia dengar masalah-masalah aku :) sometimes bila aku emo gila, dok maki-maki bagai, you are the one yang cool down kan aku :) hehe. 

azhar, aku doakan kau akan bersama dengan gadis idaman kau, gadis pujaan kau :) hehe :) aku doakan kau capai impian kau to be the best director in the world one day :) tak sabar nak tengok first movie kau :) hehe.


ni lah si azhar, jejaka yang menjadi pujaan ramai gadis. haha. ni gambar lama dia, saje je letak yang lama sebab dulu dia handsome, sekarang tak sangat. haha

*azhar,terima kasih atas segala jasa kau ok :)*

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment