Monday, May 7, 2012

SYUKRAN :')

alhamdulillah, aku dapat tawaran matrik, maktab dan upu. aku sendiri tak sangka aku dapat ketiga-tiganya sebab untuk first and second choice upu tu aku letak course yang ada interview. tapi aku tak dapat pun panggilan untuk temuduga. so i think, upu tu bukan rezeki aku la. tiba-tiba check tadi, dapat. ALHAMDULILLAH, accounting which is my third choice.

mula-mula result matrik keluar, then bila tau je aku dapat, aku bersyukur tapi memang takde hati nak pergi. hehe. matrik life agak struggle for me, and im not a person yang sentiasa ada mood study 24-7. hehe. so,aku decide tunggu result maktab.

few days later, result panggilan interview keluar. again, rezeki berpihak pada aku. aku dapat interview di Maktab Perguruan Pendidikan Islam, Sg. Merab, Bangi. 16 Mei ni aku pergi temuduga. berdebar gila. banyak benda kena prepare untuk interview tu. isu semasa dalam dan luar negara, isu semasa pendidikan, pengetahuan am and so on. so, pray for my success ok :) amin.

and today, aku dapat tau aku dapat diploma in accounting kat uitm. tapi tak sure lagi kat mana. hopefully kat lendu je, tak payah campak aku jauh-jauh sangat la. hehe. 

so aku decide, aku daftar dulu UiTM. then if aku sure dapat masuk maktab, aku pergi pulak ke maktab sebab result masuk maktab lambat sikit keluar :) pray for me, wish me luck :)

for those yang tak dapat tawaran dari mana-mana tu, ini pesanan aku sikit :)

 ingat tak time kecik-kecik,bila jatuh,kita terus bangun semula kan sebab mak ayah cakap kita kuat.so macam tu jugak bila kita tak dapat UPU. bila tak dapat means kita jatuh,so takkan nak selamanya jatuhkan?bangkit ok :) prove that kegagalan tu sikit pun tak cuit semangat korang untuk belajar :)

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment