Tuesday, May 22, 2012

FOREVER AND EVER AND EVER

Selain dari keluarga, sahabat adalah orang paling rapat dengan kita :) bahkan ada yang selesa meluahkan masalah kepada sahabat berbanding keluarga :) itu hak setiap individu :)

Aku juga mempunyai sahabat, sahabat pada aku adalah individu paling aku rasai kehadiran mereka dalam hidup aku berbanding kawan, rakan dan teman. antara sahabat yang sering berkongsi suka dan duka yang aku hadapi ialah NURUL IZZATI, MUHAMMAD BAIHAQI & MUHAMMAD FARIS. ada juga beberapa orang sahabat lain, tapi kali ni aku hanya mention nama mereka saja sebab im gonna tell you about our last meeting before four of us go for futher study :')

I dont know how we can get closer because it happened naturally. i mean kami berkawan tanpa ada apa-apa agenda jahat and so on. maybe dah tertulis di Luh Mahfuz yang kami akan saling mewarnai hidup antara kami :) im glad you came *tiba-tiba masuk lagu blog zaty* haha. to be honest, im glad to be one of your bestfriend babe :) 

Walaupun aku ni baran, emo tak tentu pasal, senang sentap bagai, but korang sabar sangat-sangat dengan aku kan? thank you so much weyh <3 aku dah berazam nak kurangkan baran semua tu. yela, im 18 kot sekarang, kena la matang sikit. hehe. doakan aku bertukar  menjadi SITI AMIRAH yang lebih baik ok :)

Lepak punya lepak kat McD tadi, tengok-tengok jam dah pukul 4. so terpaksa la balik. we just  blah like that, no feeling2 bagai. haha. i mean takde ayat macam "i hope that this is not the last time we can spend time together" atau "please,dont you ever dare to forget me even you have new bff nanti" and so on. kita orang balik camtu je, taknak ucapan2 ni, nanti aku nangis lebih. haha. so, meh la aku letak sikit gambar kami ok :)





*video kita tu nanti-nanti la aku post.tak pun nanti kita buat yang baru la,sebab yang tu tak bestlah,takde ucapan ikhlas dari hati.haha.*



terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment