Wednesday, February 29, 2012

5 PERKARA TENTANG SAYA

kena jawab jugak jugak sebab dah di tag oleh si gadis manis pikielle  
:)
lets check it out 

  • 5 nama samaran :

  1. kakak : family panggil.
  2. mira : umum. semua kenalan panggil saya dengan nama ni.
  3. siti : arwah ayah angkat saya yang panggil :'(
  4. mirali : amirah habib,kawan saya yang bagi gelaran ni sebab nama kita orang sama. so,kira cara nak bezakan la.
  5. amir :palee yang panggil :)
  • 5 tarikh penting :
  1. 31 ogos : tarikh lahir hero saya,my lovely daddy.
  2. 10 disember : tarikh lahir heroin saya,my lovely mummy.
  3. 22 februari : tarikh lahir my only brother,along.
  4. 31 mei : tarikh lahir my only younger sister,nana.
  5. 18 julai : tarikh lahir saya melihat bumi ciptaan ALLAH.
  • 5 perkara saya buat semalam :
  1. teman ummi beli barang dapur.
  2. teman ummi ambil nana balik tusyen.
  3. kemas rumah.
  4. basuh,sidai dan lipat baju.
  5. message dengan kawan.
  • 5 perkara buat saya happy :
  1. bila keluarga saya happy.
  2. berjaya dalam exam.
  3. celebrate birthday with family.
  4. berkorban untuk seseorang yang memerlukan bantuan dan pengorbanan saya.
  5. semua sahabat-sahabat saya happy.

  • 5 sebab jawab soalan ni :

  1. saya tengah bosan.
  2. dah lama tak update blog.
  3. first time saya kena tag.
  4. just for fun.
  5. maybe boleh buat orang lain lebih mengenali saya :)
  • 5 orang kawan blogger yang kena tag :
  1. nurul izzati
  2. syafiqa jaafar
  3. siraj azman
  4. solehah
  5. syahril syuhada
so,inilah serba sedikit pasal aku :)

    terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

    No comments:

    Post a Comment