Tuesday, February 14, 2012

mood manusia ni memang susah nak diramalkan.elok-elok bergurau,nanti tiba-tiba dia terus takde mood.padahal dia yang mulakan gurauan tu.malam ni satu pengajaran buat aku.aku rasa aku dah tak boleh jadi diri aku yang sekarang.diri aku yang suka gelak-gelak,diri aku yang suka bercakap,dan segala sifat aku sekarang.aku rasa aku perlu jadi seorang yang pendiam kot.yela,nanti takde la hati yang terluka lagi kan.

alip,aku mintak maaf sangat-sangat.seriously,aku takde niat nak buat kau sentap.gurauan kau tu dah sebati dalam diri aku,so takde reason untuk aku sentap dengan segala ayat kau.tapi tak sangka pulak kau take it serious kan.kau tau kan kita dah kawan dari kita 5 tahun lagi kan?so,im sure you know yang aku taknak hilang sahabat macam kau kan.but toningh kau totally different weyh.i know ada ayat aku yang buat kau terasa.takpe lah,kalau kau nak benci aku terus lepas ni,aku terima.salah aku kan suruh kau cari orang lain untuk bergurau :') 

maafkan segala perbuatan aku selama ni ok?aku doakan kau happy tanpa aku dalam hidup kau lagi after this :')

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment