Wednesday, February 8, 2012

SORRY :'(

Cinta tu macam gula-gula,memang manis.tapi kalau terlebih sweet pun nanti parah jugak sebab akan datangkan penyakit.so,kau jangan la kemaruk sangat nak tunjuk yang kau tu ala-ala couple paling sweet kat dunia yang sementara ni :)

ni status aku kat fb tadi.aku tulis sebagai warning kepada diri aku sendiri sebenarnya.aku bukan apa,aku takot sangat.aku takot bila aku dah melangkah ke alam cinta-cinta ni,aku akan jadi individu lain.aku takot aku akan utamakan cinta daripada segalanya weyh sebab selama ni kan aku single,so aku tak nak aku terlalu obses with LOVE.

aku takot aku lupa MAHA ESA,aku takot aku lupa parents aku,aku takot aku lupa family aku,aku takot aku lupa sahaba-sahabat aku,aku takot aku lupa diri sendiri.aku tak nak nanti aku sayang kan orang tu lebih daripada aku sayangkan insan-insan yang selama ini sentiasa berada di sisi aku walau apa keadaan sekali pun.

jika ditakdirkan suatu hari nanti,aku berubah menjadi individu yang sangat berbeza,aku berubah 360 darjah,kalian tolonglah sedarkan aku kembali.aku mohon sangat-sangat.

xde pe yg perlu tkut bila brcinta..cuma pndai jge dri..iman mesti kuat.2 pesan sys kat adek2..sbb cinta itu buta..yg pnting jd dri sndri n jd trbaik..jgn mudah trpengaruh dgn kata2 kwn yg x btol ok..

itu pesana daripada seorang hamba ALLAH yang baik hati dan sangat cantik.aku kenal dari zaman myspace and teruskan dekat fb.aku tak tau kenapa,tapi aku suka tengok gambar2 dia.dia susah nak describe sebab dia comel,cun,ayu,cantik dan sewaktu dengannya.to sys cahaya elmira i'll pray for yor happiness with abang fikri jasmani.thanks atas segala nasihat yang akak bagi ok :) 

*jangan lupa visit and follow her blog : http://pikiellelova.blogspot.com/

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment