Tuesday, February 21, 2012

ME :)

orait,disebabkan dalam minda aku sekarang berlegar-legar kenangan aku dan sahabt-sahabat aku maka aku nak buat post tentang perangai aku.

aku ni jenis yang keras hati dan keras kepala sikit sebenarnya.dalam erti kata lain,ego la senang cite kan.aku susah nak cakap kat kawan-kawan aku yang aku sayang kat dorang secara serious.biasanya kalau ada antara sahabat-sahabat aku cakap "mira,aku sayang kau mira!" aku akan gelak-gelak je.nampak macam aku tak take it serious pun even muka dia dah serious habis.sebab apa?sebab aku memang keras hati.haha.tapi bila mood jiwang + hargai aku tu datang,memang aku akan buat macam-macam benda to express my love pada dorang :)

aku jugak susah nak say sorry pada sahabt aku.aku pun tak tau kenapa.aku pernah nak cakap sorry pada mereka,tapi tak kan boleh punya.haha.nampak kan ego aku tinggi?aku cuba untuk tunjukkan cara aku say sorry based on my attitude pada dorang je.haha.sebab tu lah hanya orang-orang tertentu je yang sanggup nak kawan dengan aku.

kalau tak percaya ni lah sikap aku,korang boleh tanya semua sahabt-sahabat aku especially izaty.sebab dengan dia ni lah banyak masa aku terluang.kat sekolah memang sentiasa berkepit.haha.kalau nak tau lebih pasal aku pun,boleh la tanya dorang jugak.haha.so,itu je aku nak cerita sebab aku rasa dua benda utama ni lah yang buatkan seseorang itu akan dielak untuk dijadikan kawan.haha.

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

2 comments: