Tuesday, February 28, 2012

CERPEN

lately ni aku berminat nak tulis cerpen.sebab masa tu aku tengah bosan,nak online,abang aku guna laptop untuk siapkan assignment dia,aku malas la nak kacau.nak tengok tv,ayah tengah layan bola.nak dengar lagu.mp3 habis battery.so,aku decide nak tulis cerpen.

first story aku tulis is about love.yela,remaja dan cinta memang tak dapat dipisahkan.tapi tu tak bermakna aku bercinta ok.cerita tu ada berkaitan sikit dengan aku.aku akan letak kat blog ni nanti,dan aku harap ada yang sudi baca dan comment.aku sangat-sangat memerlukan comment daripada orang lain sebab tu kan first cerpen aku,so aku nak tau la apa kelemahan aku.so that aku boleh improve for the next story.

aku rasa macam lebih baik aku tulis cerpen bila aku tak de mood.bukan apa.daripada aku layan perasaan marah,baik aku menuliskan.untuk story kedua,mungkin aku akan tulis pasal persahabatan atgau kekeluargaan.aku akan menulis tentang perkara-perkara yang dekat dengan aku.so nanti taklah terkial-kial nak cari idea kan.

so,tunggu lah bila manuskrip aku tu dah siap sepenuhnya,aku akan post kan the whole story kat sini. <3

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment