Monday, February 20, 2012

sabtu baru-baru ni aku ada ke sekolah.sebab PRS ada buat kursus,so aku saje2 menyibuk.aku fikir,kalau aku dudk rumah mesti boasn.even ada ayah and abang aku kat rumah sebab ayah aku pagi-pagi dah pergi jogging,then beli paper,balik je dok belek-belek poko-poko dia bagaikan.abang aku pula for sure membuta.so,i decide to follow mak aku :)

ada beberapa junior yang rapat dengan aku tanya aku best tak bila dah habis sekolah.aku cakap tak sebab tak dapat jumpa kawan hari-hari.haha.dorang tanya,tak rindu sekolah ke?aku cakap tak.sebab apa aku cakap tak?:) adalah sebabnya.biarlah aku sorang je yang tahu :) 

hidup zaman persekolahan ni aku rasa ada yang best dan ada juga yang tak best.tapi aku rasa zaman tadika & sekolah rendah la zaman paling ceria pada aku :) sebab aku dengan kawan-kawan sekolah rendah ni dah macam adik-beradik.kalau sorang tak nak main galah panjang time PJ,nanti akan ramai yang cakap tak nak juga sebab jiwa kami satu :') 

 <3kamalia,sara,aqilah,nadira,sri,izati,khaliesah,nelia,farihah,farah,nazatul,athirah,adik,akak,ayu,shina,ainaasri,aina,iqbal,faris,muhaimin,fikri,rashid,adha,aidil,hariz,asyraf,nasran,alip,abang,syafiq,amirulA,amirulD,azrul,afiq,ikmal,syahril,nazri,aqamal,faizie,raj,mahathir<3

kalian adalah sahabat aku selamanya!persahabatan kita dah terjalin selama 13 tahun kan? iloveyouall!

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment