Wednesday, December 28, 2011

BUDAK BARU NAK UP :)

hari tu aku pergi wedding jiran lama aku.this wedding really gempak sebab 3 pasangan pengantin sekali gus!awesome kan!haha.aku memang semangat sangat nak pergi wedding ni sebab tiga tiga pengantin lelaki tu adik beradik,we all kenal since zaman hingusan lagi la.tu yang happy gila bila tau diorang dah kahwin.:)

ok,tu baru starting.haha.sebenarnya aku nak cerita,time aku dengan family tengah makan,datang la dua orang gadis ni.tiba tiba je duduk kt meja aku,but seriously tak da adab.memang la tempat tu kosong and aku pun tak jaga untuk siapa siapa.but at least kau nampak ada mak ayah aku kat situ,cakap lah "tumpang duduk ye" bukan susah sangat.tak kering pun air liur kau tu.yang aku lagi menyampah,tak habis habis cerita pasal boyfriend masing masing.aku bukan jealous tapi bengang.dah la tak minta izin,cerita pulak kuat kuat macam dia berdua je kat meja tu.heboh la cerita jejaka hati tu dah gemuk la,dia dah tak percaya la kat jejaka hati,dapat detect yang lelaki tu ada awek lain la.lelaki tu nak bawa pergi perak bagai.like i care pulak cerita kau kan.kot ye nak bercerita,tak perlu kot macam loudspeaker.lepas tu kita orang cepat cepat gerak dari meja tu.adik aku tanya "akak dengar cerita budak tu?" tiba tiba mak aku menyampuk "cerita budak baru nak up tu?" haha.mak aku pun meluat juga.bukan apa,tak manis la anak gadis bercerita pasal lelaki dengan intonasi gedik time ada orang yang lebih tu.haiyoo..maklumla,budak baru nak up :) sabar je la ok :)

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment