Sunday, December 18, 2011

SI DUGUNG :)

SI DUGUNG!itu gelaran yang aku baru dapat...sebenarnya banyak lagi,tapi sebab tu yg the latest kan..aku ni banyak gelaran antaranya doraemon,penguin,gemok gedempol and macam macam lagi la...mula mula aku boleh diam lagi,tahan lagi..tapi bila dah lama lama tu sakit hati jugak la kan..tapi aku diam je..aku x sound direct balik,aku just cakap dalam hati "kau tgk la ni,kalau x kau yg gemuk nanti keturunan kau yang dapat" benda ni dah jadi ok depan mata aku sendiri,keturunan sendiri pun gemuk jugak tapi heboh nak cakap org lain gemuk..itu namanya  x sedar diri :) ada jugak yang dok  bagi gelaran kat aku tu memilik perut yang boyot..manusiakan mmg x sedar diri..sering rasa diri paling sempurna.. :) biarlah mereka nak cakap apa,selagi ALLAH x tarik lagi nikmat bercakap tu,biarlah kan..esok2 kalau dh bisu baru dia tau.. :) bercakaplah selagi boleh :)
terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment