Wednesday, December 14, 2011

sahabat bergaduh :)

first of all,aku nak ckp lately ni aku asyik post psl kwn2 dan darling2 aku sbb otak aku x habis2 recall zaman2 persekolahan...hari ni aku nak cite psl kwn aku...rozaila shazwany mt isa.. :) aku rapat dgn die,aku syg die tp kite org byk kali gaduh..haha...tp kite org still kwan ok...die ni otak mereng...haha...mulut bising gilaks!haha..ayat gilaks tu pun die yg aja aku..haha...kawan dgn die since form 2...dulu skema nak mampuih tp skrg mak ai...otaii gile..dasyaaattt...hahaha....skrg dh x layan dh spek mata,dia pakai lens je..untunglah mata x alergic mcm aku...haha...so,inilah die...
yang bertudung kelabu tu la ella...weyh,aku buat ni sbb kenangan sblm kau pergi sabah!selamat menghadapi ujian di plkn....haha..aku tau nanti kau mesti ngs2 rndu aku...haha..whateveritisakutetapkwnkauandsygkauevenkiteselalugadohokdear :)
terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment