Thursday, December 15, 2011

cita-cita aku! :D

sekarang ni aku nak berceloteh pasal cita - cita aku...kalau x nak tau sila lihat bhgian atas sebelah kana,ade tanda 'X' kan?pergi click sekarang!bye bye :) ok,sekarang die dah berammbus..aku nak sangat2 bukak tadika & taska sendiri...i wish my dream come true la ye..aku minat sgt kt budak2 ni...aku pun x tau kenapa...mungkin kerana budak2 ni suci,maksud aku x pandai nak melawan dan senang nak didik..yela,mcm pepatah melenter buluh biarlah dri rebungnya...kalau aku balik kmpg,aku akan sukarela jaga cousin2 + anak sedara aku yg kenit2 dan masih jln dgn bontot terkedek kedek tu...hahahaha...aku akan mandikan,suap makan,main2 dgn dorg and even kalau diorang buang air kecik atau besar pun aku tolong cucikan...aku x kesah pun....aku suka keje2 tu sume..kadang2 aku merempit pergi rumah makcik aku,amek cousin2 aku yg kenit tu sebab tanpa kanak2 dlm hidup aku,mmg hambar dan bosan kehidupanku...hehehe....dlm ramai2 budak kenit,aku plg geram dgn yg sorg ni,nama manje die OYA!tapi nama sbnr die class ok!nama sbnr die IXORA ALIA...nama adik beradik dia mmg style..guna nama saintifik bunga...kakak dia nama RAFFLESIA AQILA adik dia pula CATHELIA ADIRA..yang adik tu aku x sure adira tu btl ke x..haha...tapi spelling nama ni ntah btl ntah x..aku main type je asalkan ade bunyi yg betul..haha...
ni la dia si oya tu...haha...masa ni dia berangan sgt nak pki bedak,bia putih sikit..aku pun alang2 tu buli terus dia..haha...ok,aku buat entry ni bukan nak tunjuk sifat keibuan aku,tapi aku nak kalau boleh kalian2 yg baca blog ni doakan la supaya cita2 aku tercapai...ok,sekian :)
terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

2 comments: