Monday, December 26, 2011

FIKIRAN BIAR MATANG MCM UMUR KAU SEKARANG

umur semakin meningkat,tapi pemikiran masih di takuk lama.jangan la macam itu kawan,kalau tidak berubah dari sekarang alamatnya sampai bila takkan ada perubahan dalam diri kita.misal kata umur dah 17 tahun,buat sesuatu biar menggambarkan awak tu dah 17 tahun,bukan 7 tahun ok.kalau nak cari gaduh,guna taktik remaja umur 17 tahun.kalau nak settle problem pun sama la.jangan la guna taktik taktik kotor ni.aku dah masak sangat dengan perangai kau tu.jangan ingat aku telan semua benda yang kau buat kat aku tu maksudnya aku tak kisah kau nak buat jahat kat aku.aku cuma malas bersuara je sebab bila aku bersuara nanti habis kau.habis semua keayuan dan kesopana kau tu hilang nanti.ok dear? :) one thing,jangan kau ingat orang orang yang tak pernah tegur kau tu tak tau perangai kau sebenar.ramai yang memerhati kan kau tu.sudah sudah la benci orang sebab dia cantik or uptodate,dah memang ALLAH kurniakan orang tu macam tu.kot ye pun nak benci orang,cari la reason munasabah sikit.kalau betul la kekasih kau sayang kat kau tu ikhlas,for sure dia tak kan kisah punya dengan orang orang yang lebih sempurna dari kau.belajarlah menerima kekurangan diri ye darling :D

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment