Tuesday, December 13, 2011

kemaafan :)

hye!sebab dh bosan,aku post byk2 mlm ni..haha
orait,kemaafan tu sesuatu yg indah utk pihak yg berdendam,bertikam lidah,bermusuhan dan kwsn yg sewaktu dgnnya...aku ni jenis lmbt yg menerima kemaafan..tp jgn risau,aku akan tetap memaafkan insan2 yg dh mintak maaf tu..cume ambik mse jela..one thing bout aku,even aku dh maafkan org tu,but i wont forget ape yg die dh buat kt aku...yela,bnd2 yg terjadi dlm hdp kite tu penting kot,sbb bagi pengajaran utk diri kita kan...bukan bermaksud aku berdendam,tidak..tetapi,entahlah,sukar utk ditafsirkan dgn kata2...lg stu,aku mmg sukar terima kemaafan dgn cara just sms,post kt wall atau yg berkaitan dgnnya..aku nak face to face..sbb kalau org tu berani buat slh kt kau secara dpn2,apehal pulak bile mintak maaf xnk dpn2 plak..takut ke tokk??(imagine nada dlm hantu bonceng)hahaha...pesanan penaja : setiap hri sblm tidur,maafkan semua org di dunia dan berdoa supaya semua org akan maafkan kita jgk :)
terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment