Wednesday, December 14, 2011

pengajaran :)

aku ni memang tak de pengalaman bab bab cinta cintun...tapi ramai org di sekeliling aku yg terjebak dlm cinta ni..haha...sbnrnya cinta ni terlalu luas mksdnya...ramai yg derita kerana cinta,ramai jgk yg bahagia kerana cinta...pengajaran plg penting aku dpt dri someone is jgn percaya,syg,cinta & letak hrpn terlalu tggi pada org kita sayang..supaya nanti bila kita dikecewakan kita xkan jadi prah sgt..owh,aku tulis psl cinta ni sebab skrg aku berjaya hbs kan satu novel dlm mse 1 hari...ada la dlm 5 atau 6 novel yg dh hbs baca..haha...entry takde kene mengena dgn ape yg aku rase skrg ok..haha <3!

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

2 comments:

  1. beb!kaU da bace novel tajuk dier M.A.I.D ?if belum..aku syorkan kau bace..sumpah best GILAK BABAN TAHAP CIPAN PUNYE CICIT!haha :D

    ReplyDelete
  2. cipan punya cicit?haha...kau bg tau aku sape penulis + keluaran syarikat mne...nak cari la novel tu..

    ReplyDelete