Tuesday, December 13, 2011

saya RINDU AWEK saya! :(

assalamualaikum :)
orait,mlm ni nafsu rindu aku pada awek aku makin memuncak!haha...chill2..aku bukan lesbian aku..tp ini istilah yg kwn aku pakai utk tnjk kn tu bff die..hehe...geli?aku peduli ape...haha..tu mmg naurally perangai siti fairus jaafar..nama mnje die bibi...alolor tomeynye nama die!haha...aku kenal die since form tu sbb aku sama kelas & sekolah dgn die time 2008..kite org sempat satu sekolah utk 6 bln je,then aku pndh btho..tp percaya atau x,kami mmg rpt pdhal x duduk sblh2 pun kt sklh lme..aku pun xtau napa..die mcm ade kimia,fizik,bio bagai dgn aku..haha..bb,kadang2 aku pk blk ka,aku x jumpe ape sbb aku syg kau dowh..kau mandrem aku eh?haha..even aku ramai kwn kt sklh lama,tp aku xtau kenapa aku lbh selesa story2 news aku kt kau bb...ok,kalau sapa2 yg nak tau wajah kesayangan hamba ni,eceh ayt geli gillaks!haha... ni la die insan tersebut.
                                                             sayang kau la gilaks!haha...

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment