Monday, March 12, 2012

FAHTER TO DAUGHTER

semalam tengok MENTOR 5. aku tertarik dengan one of peserta yang datang untuk audition protege ADAM AF2. kalau sape sape tengok, dia nyanyi lagu 'father to daughter'  this girl memang berani, rilex je nyanyi macam-macam lagu :)

ok, aku bukan nak cerita pasal tu sangat. aku sebenarnya nak cakap yang aku excited dapat jumpa ADAM tadi! haha. now dia dah jadi salan seorang perawat di PUSAT PERUBATAN ISLAM AL-HIDAYAH. ala, yang ada ASHRAFF MUSLIM tu :) mula-mula ayah aku cakap dia nampak that guy, i mean ADAM masuk office guna pintu belakang, siap pakai jubah. aku macam tak percaya la dia jadi perawat kat situ.

then tiba la turn mak aku. mak aku tergopoh-gopoh masuk bilik rawatan sampai lupa bawak air. sebabnya sepatutnya nombor lain, tiba-tiba je number dia keluar. tu yang dia terlupa tu. aku pun amek la peluang hantar air dalam bilik rawatan tu untuk tengok kot-kot ada la ADAM sekali ke tak. haha. sambil menyelam minum air bro. haha.

dah kebetulan mak aku suruh duduk, teman dia. aku pun duduk la. btw, this time  ASHRAFF dowh rawat dia. haha. so, dapat la face to face dengan ASHRAFF :p before this USTAZ LOKMAN. ok, ADAM duduk sebelah meja ASHRAFF. misi dah lengkap sebab confirm dia kerja situ. haha. aku ni dok pandang je ADAM, yela, aku minat dia since dia dalam af lagi dowh. haha. lepas tu, he smiled! senyum kat aku ok! urghh.. angau lapan saat! haha.

bila dah balik, aku still teringat senyuman dia. haha. angau tak habis. :p tiba-tiba aku teringat, asal la aku tak nyanyi lagu father to daughter ni depan dia tadi. haha.


sebenarnya nak amik gambar dengan dia tadi, but i think tempat tu tak sesuai la pulok untuk buat benda-benda macam tu. yela, tempat rawatan islam kan, so aku hormat la sikit. tapi rasa rugi pula. haha. 

ADAM, saya suka awak! hahahahahaha. ok, itu gedik eh MIRA :p 
* talking to myself*



terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment