Monday, March 26, 2012

KEJAYAAN FOR THEM :)

26/3/2012

hari ni aku jadi 'guru pengiring' untuk team bahas sekolah aku. haha. bukan guru pengiring sebenarnya tapi lebih kepada penyebok dan penyokong la. haha. first usul, alhamdulillah kemenangan berpihak kepada kami. second usul, sekali lagi rezeki ALLAH pada kami. third usul, kami kalah. kiranya dapat second place la. but for me they did the best. dengan 3 hari je latihan yang digelar betul-betul punya latihan, kita orang number 2. ok la tu. aku memang bangga dengan mereka. so, inilah muka-muka adik-adik saya :)

bersama the real guru pembimbing dan pengiring

me and qushwa as supporters :) 
*abaikan makcik baju merah tu*

i love this pic! padahal time snap ni tengah tunggu result final kot. cool habis this kid :)

ahli berhormat yang bijak, petah, kacak dan manis belaka :)

aku suka gambar ni tapi sayang aizat pula takde.tak lengkap la.

next year, kita buat lagi baik ok. we can be the winner! im sure :) nanti kalau kita orang free, kita orang jenguk korang ok :) we proud of you guyyssss.. dont ever give up! love you so much la! haha :)






terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment