Monday, March 12, 2012

FINALLY :)

alhamdulillah,finally aku berjaya juga dapat lesen P. haha. dua kali kot JPJ test on the road, first time tu gagal sebab makan jalan. mungkin faktor lapar yang amat sangat, tu yang sampai makan jalan. haha.

second time test ni, hari jumaat hari tu, 9 march. masa tu IMKEDA baru je surut banjir. sesiapa yang test bukit bagai tu, kena buat dekat bahagian luar, bukit yang before masuk IMKEDA tu. kesian dorang, takde tempat berteduh tunggu turn. untuk test on the road pula, start from kantin. kita orang guna jalan  4, masa tu terkejut + cuak sebab tak tau langsung jalan 4 tu jalan mana. and then abang tu cakap just follow je arahan pegawai JPJ tu nanti.

turn aku lepas solat jumaat, around 2 lebih la. dapat pegawai perempuan, baik dan cantik. hehe. ok, jalan tu teramatlah pendek. serious tak sangak pendek macam tu. itulah di namakan hikmah di sebalik sesuatu kejadiankan. di sebabkan banjir, urusan kami dipermudahkan :) syukur pada MU YA RABBI. on that day memang ramai gila lulus on the road test :)

alhamdulillah, segalanya dah selesai. maka lepas ni kalau orang tanya aku buat apa, aku cakap je penganggur. before this at least boleh jawab amik lesen. haha. maka, secara rasminya aku tak buat benda-benda berfaedah dah sekarang ni. haha :D

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment