Monday, March 12, 2012

MALAYSIAN BOY :)


orait, semalam aku sanggup tidur lambat sebab nak tengok final all england. semangat gila sebab ada hero malaya weyh :) siapa lagi kalau bukan Datuk Lee Chong Wei <3

im proud of him sebab walaupun dia injurt sedaya upaya dia fight juga dengan seteru utama dia Lin Dan. first set, dia kalah tapi tak jauh beza pun. 21 - 19 je. masuk second set, muka dia memang nampak sangat dah bahu dia sakit sangat-sangat. dua kali dia mintak medic team spray ubat tahan sakit kat bahu dia. masa tu aku sangat-sangat kesian kat dia.

akhirnya, dia give up juga sebab dah sakit sangat-sangat. a little bit frust masa dia give up tu, tapi aku rational kan minda aku balik. aku cakap, tak pe, daripada dia injurt teruk then banyak tournement tak boleh join, lebih baik dia mengalah sekarang. mengalah sekali tak bererti kalah selamanya kan? :)

Chong Wei, you are MALAYSIAN BOY :) anda telah berjaya mengangkat nama MALAYSIA di persada antarabangsa, especially bidang sukan badminton ni :) we proud of you :) semoga terus success dalam bidang ini :)



I LOVE YOU! :D




terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment