Wednesday, March 28, 2012

LEPAKING :)

hari ni aku rasa macam penat gila. tak pernah aku jalan-jalan dengan member lama camni. haha. lepak kat mines je, dari pukul 1.00 tengahari sampai 5.30. haha. rasa macam dah takde rumah pula. haha. aku lepak dengan rasydan, farish, izzati & baihaqi. 

mula-mula pergi makan & thanks zaty sebab belanja :) semoga ALLAH murahkan rezeki kau :) then pergi bowling. amek 2 set game tu. padahal tak pernah main pun. haha. excited punya pasal, amek sekali 2 set. haha. mula-mula agak ganas ye aku baling bola tu, siap ala-ala lambung lagi. haha. lama-lama aku dah pandai la leret dah :) tapi masih tak strike, still ada satu pin tertinggal. haha. and aku dah gian nak main lagi. haha.

hope after this aku dapat chillex dengan mereka lagi and kalau boleh next time pika pun ada la jugak ok :) sayang korang <3



terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment