Tuesday, January 17, 2012

ALHAMDULILLAH :D

tadi aku ada ujian undang-undang.sumpah cuak gila!dah la amoi yang kerja kat situ garang nak mampus!saja nak buat aku cuak berganda-ganda kan?first time nama aku kena panggil untuk cap jari and amek gambar.tu pun amoi tu dah guna high pitch.padahal nak suruh aku bukak spek,tu je!sangat-sangat menguji kesabaran ok!

bila kali kedua dia panggil,ok tu maknanya aku punya turn untuk test!sumpah cuak.dapat pc number two!type number ic,tangan gigil.nak tekan ok pun tak boleh sebab tak mampu nak control mouse!haha..cuak sangat tu mira..haha

ok,aku pun jawab la dengan fokus dan santai.tak nak stress2 nanti tak boleh jawab pulak kan.haha..dah siap jawab tu,aku check la balik sebab still ada masa..dah puas hati,aku pun tamat sesi.haha..maksud aku kira hantar la jawapan tu kan..

dup dap dup dap!jantung aku berdebar!taarrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaa!!result keluar!hahaha..ALHAMDULILLAH,aku dapat 48/50.section B full mark,A & C ada salah satu.haha..ok la tu.bersyukur gila,keluar bilik,senyum2 je.haha.orang yang tengah tunggu giliran,pandang pelik je sebab aku senyum sorang2.bahagia ok dah lulus sebab kawan aku muhyiddin,dia amek test kali kedua tadi.tu yang aku cuak sangat.haha.terus dengan pantas aku text parents aku.haha..

malang nya,kesian sorang kawan aku ni.dia tak dapat amek test tadi sebab orang tu salah isi maklumat dia.ic number dia,tapi nama aku.so nama aku ada dua kali,dia sanggup amek test hari ni sebab nak sama dengan aku kot.kesian awak.sorry eh awak..semoga hikmah disebalik kesilapan tu buat awak lulus nanti!saya doakan :)

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment