Thursday, January 12, 2012

KEKEJAMAN SI AYAH!

aku tengah fokus baca buku L ni,maklum la next week exam.tiba tiba ayah aku duduk sebelah aku.kemudian..
"tersebutlah kisah,
suatu cerita,
seorang gadis,
membaca buku panduan memandu,
bawak motor pun takut,
ada hati nak bawak kereta"
sila baca perenggan di atas dengan nada syair.haha.yes!itu yang ayah aku buat!kejam kan?perli habis dowh dia.haha.aku bukan takut bawak motor,tapi gerun je.haha.ayah aku memang suka sakat orang.haha.sabar je la kan.haha.dah la hari tu dia marah aku sebab aku asyik baca novel je,tak baca buku memandu tu.terkejut kot aku.sebab dulu masa aku sekolah dia tak pernah marah kalau aku tak study.haha.ayah aku ni aneh betul la.baiklah,aku akan berusaha untuk lulus jugak computer test tu nanti!apa apa pun,iloveyouayah!hehe

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment