Tuesday, January 3, 2012

ARSHAD ZAMIR! :D



ARSHAD ZAMIR :)


siapa tak kenal zamir ni angkat tangan.biar aku pecah kan TV kat rumah mereka yang tak kenal tu.haha.gila ke kau tak kenal?peserta MASTERCHEF MALAYSIA kot dia ni.still young ok,20 years old sekarang ni.aku adore gila dengan dia ok sebab even dia muda,dia ni sangat berbakat dalam bab bab masak ni.kalau aku masuk program ni,aku tak rasa aku mampu masak benda benda kreatif siap dengan hiasan hiasan bagai.haha.dia comel je bila masak sebab mesti lap peluh dia dengan handkerchief.haha.yela,takkan nak biarkan peluh masuk dalam makanan pulak kan.kebersihan itu penting ok.bila dia lawan dengan chef selebriti,mesti menu menu tu susah kan.kesian dia.hari tu kena masak masakan india,yang dulu tu kena masak macam dessert.susah kot.tapi dia tetap gigih jugak untuk siapkan cabaran tu.aku tau for sure ramai gadis gadis di luar tu minat sangat sangat kat dia kan?haha.aku pun sama juga.di sebabkan aku selalu sebut nama dia,maka kawan aku,SUHAIMI gigih tolong aku carikan FB & FANPAGE dia.haha.thanks SUHAIMI.haha.aku dah like FANPAGE dia.ok,aku harap sangat sangat dia dapat jadi juara.and terus maju dalam bidang cullinary ni ok.chaiyok chaiyok zamir! :D

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment