Friday, January 20, 2012

SI GEMPAK QUSHWA HASNAN :D

im really glad to have you as my friend dear qushwa :) kau memang kawan yang gila-gila & keras hati.yup!memang itu kau beb,si keras hati.sebab apa aku cakap macam tu?sebab kau ni sumpah setia gila dengan perasaan kau tu,even aku dah rasionalkan kau pun,kau tak goyah langsung.haha.

aku selalu sakitkan hati kau kan?haha.aku saje je buat-buat marah kau.saja nak tengok muka innocent kau sebab kau ni telus sangat.sebab tu aku dengan azhar asyik kena kan kau je beb!haha..

qushwa ni kalau orang tak kenal,memang ingat dia seorang yang serious tahap gaban sebab air muka dia jenis yang ketat.tapi bila dah lama-lama kawan,memang kau susah nak tengok dia serious,asyik main-main je keja dia.haha..bahas la yang menemukan kami berdua :) dia ni addict dengan piano.sangat addict!haha.suka betul dia masa parents dia buat suprise beli kan dia piano.haha.semangat je cerita kat aku kan.haha.

aku pun tak tau kenapa aku boleh rapat dengan dia.baru beberapa hari kawan,dia dah boleh share dia suka sape & kisah hidup dia.aku pun macam tu juga.macam involuntary action ok.haha.sebab tiba-tiba je.aku pun tak percaya juga sebab aku ni susah bab-bab nak share perasaan aku dengan orang yang aku tak rapat ni.haha..mungkin chemistry antara kita orang tu semulajadi kot.ahh!whatever it is,aku sayang kau qushwa hasnan! :D


ini la dia qushwa binti hasnan :) iloveyousangatsangatqushyanggempak! <3

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment