Wednesday, January 11, 2012

SEMOGA KAU TENANG DI SANA :(

pagi tadi aku dapat text from farihah.dia cakap one of our member,azahary telah kembali ke rahmatullah.aku memang tak rapat dengan arwah,tapi aku tau dia baik.yang lagi sedih,dia baru sambut birthday dia 4 december hari tu.dia nazak dah lama,tapi kawan aku baru dapat tau dalam petang semalam la.so ramai yang plan nak ziarah dia hari ni,tapi tak sangka dia dah meninggal pukul 5 pagi tai.sakit barah tulang.dia cekal orangnya sebab even dia sakit,dia tetap teruskan sekolah dan kalau tengok gaya dia,tak nampak macam dia sedang menderita pun.cuma semalam masa dia nazak tu,ada  jugak la kawan kawan yang sempat tengok dia sebelum dia  hembuskan nafas terakhir.dorang cakap arwah memang dah tak boleh bagi respon langsung.

azahary,even kita tak rapat,tapi aku tetap rasa kehilangan kau weyh.aku sedih sebab dalam usia muda kau dah mengadap ILLAHI.tapi daripada kau terus menderita sakit tu,lebih baik kau pergi kawan.aku yakin,ini jalan terbaik dariNYA untuk menghilangkan kesakitan kau selama ni kan?kami redha atas pemergianmu sahabat.kami mendoakan agar kau aman dan tergolong dalam golongan para solihin.kami pasti akan merinduimu :'(

AL-FATIHAH BUAT MUHAMAD AZAHARI BIN MAD SAID.
4 DECEMBER 1994 - 12 JANUARI 2010.
KAU AKAN TETAP DIINGATI.

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment