Saturday, January 14, 2012

JANGAN NAK SOMBONG SANGAT LA OK!

aku bengang gila dengan species manusia yang asyik nak menyombong dengan orang je.apa kau dapat dah if kau sombong?eee...kerek sangat ok.aku bukan apa la,aku bengang sebab aku pernah kena.eh,hello!come on la,aku tak kisah pun kalau manusia-manusia macam ni berkawan dengan aku kan.tapi tolonglah weyh,bila orang senyum kat kau,kau senyum la balik.bila orang cakap terima kasih,cakap jela sama-sama.tak perlu ok nak buat muka masam kau tu.kau fikir kau cantik/handsome la dengan muka macam tu?muka korang akan lagi berseri tau bila tersenyum.ALLAH tu kurniakan mulut untuk cakap benda elok-elok,bukan untuk maki-maki atau kutuk-kutuk orang yang senyum dekat kau tu.ni tak,bila orang senyum kat kau,kau cakap orang tu gila lah,syok sendiri la apa la.haih!tak faham betul aku.come on la.senyum tu satu sedekah kot.bukan susah pun,tak luak ok tenaga kau untuk memberi/membalas senyuman.ok,post ni aku saja-saja tulis sebab ni yang berada di minda aku sekarang ye.last but not least :

senyumlah ye.tak susah pun kan :D


terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment