Saturday, January 7, 2012

PERGADUHAN SEPASANG KEKASIH :D

ok,tadi aku pergi kl.gila sesak nak mampus.sejam ok aku stuck dekat jalan TAR semata mata nak pergi tempat parking untuk park kereta sebab nak beli something kat sogo.so,dalam sesak sesak tu,aku pun dok usha usha la kereta sebelah kan.mana tau ada mamat kacak kenyit mata kat aku ke.haha.boleh aku balas balik kan.haha.ok,tengok tajuk balik.sebenarnya aku nak story pasal satu incident ni.

kisah bermula ketika traffic light warna merah,so aku toleh sebelah.tengok ada satu couple ni macam tengah gaduh.gadis tu tengah cakap sambil hentak hentak tangan kat dashboard.haha.serious betul muka dia ok.muka lelaki tu pun tegang habis.haha.kesian kot laki tu,yela tengah traffic jam,awek boleh pula gaduh gaduh kan.memang stress gila la kan.then si awek ni siap pegang pegang satu handphone ni,tunjuk tunjuk kat laki tu.tapi laki tu diam je.dia biar je awek tu bebel sorang sorang.haha.

then,tak lama lepas tu,laki ni pun bersuara la.dengan muka yang serious ok.lepas tu handphone yang awek tu pegang di mana dipercayai milik si lelaki sudah berada di tangan lelaki tersebut.pergaduhan masih  berterusan.haha.aku dengan family dalam kereta ni,hanya mampu memandang sayu pada si jejaka.sebabnya,ok even kalau si lelaki salah pun tapi awek tu jangan la nak gaduh gaduh time traffic jam.stress kot laki tu.faham la sikit ok.takut nanti silap silap dia stop tepi jalan,suruh awek tu turun,balik sendiri.kan naya,haha..

beberapa minit lepas tu,laki tu terus bawa kereta dengan laju dan meninggalkan kami yang tergapai gapai sebab nak tau apa ending.haha.the end.haha :)
terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment