Friday, January 20, 2012

KEBOSANAN :D

sumpah bosan malam ni.haha.serious.online pun bosan.so,aku decide nak layan video aku bahas pada 31 MAC 2011.haha.saja sukasukihati aku nak imbau kembali kenangan lalu.haha.tapi aku mampu tengok round 1 je sebab yang round 2 tu buat aku emo nanti.i hate team yang kita orang lawan tu.sangat menjengkekelkan!haha..annoying habis.tak payah la aku cerita balik ok.

so,time aku tengah layan-layan video ni,aku sangat-sangat bersyukur aku terpilih join bahas ni sebab aku telah dipertemukan dengan dua orang sahabat yang super duper awesome!ok,mereka adalah QUSHWA HASNAN & AZHAR AMIRULHISYAM.ok,after this aku buat special entry pasal korang ok.haha

ok,back to the topic,im really boring ok!daaa...

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment