Sunday, January 22, 2012

SESI MEMAKI KAU!!!

bangan apa kau nak kutuk-kutuk perempuan ni??dah la tiba-tiba menyampuk comment orang,then suka hati nak ejek-ejek kaum aku????weyh bodoh,sedar la ye.kaum yang kau kutuk-kutuk ni la akan jadi bini kau,ibu kepada anak-anak kau esok.jangan nak poyo sangat la cakap perempuan tau nak make-up and shopping je!!!kau sedar la sikit weyh,tak semua perempuan macam tu.mungkin before this koleksi awek kau tu jenis yang macam tu.jenis mintak duit kau untuk shopping bagaikan??padan muka kau!!yang bodoh sangat pilih awek kaki make-up kenapa??dah buat silap sebab kebodohan kau sendiri,kau nak salah kan kaum hawa pulak??haha.sumpah kau ni lelaki cibai.aku kalau jumpa kau,sumpah aku nak lempang kau ok!elok-elok mood aku ok nak online malam ni,tiba-tiba spoil sebab kan kau!!makhluk perosak!dah la kau,berambus la weyh!jangan samapi kau  pun aku sumpah jadi MP jugakkkkk!!!!!!!!!!!!!!
terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment