Thursday, January 5, 2012

HIDUP KENA BERDIKARI :)

ok,tadi pergi dengar ceramah lesen yang 5 jam tu.im alone.mula mula hari tu dah semangat nak amek dengan izzati,tapi ada sebab sebab tertentu,terpkasa kami clash.yup!we are officialy clash!haha..bongok.pakcik tu ambil aku pukul 7.30 pagi.gila awal kan!aku ingat dia amek awal sebab class start awal,rupa rupanya kena ikut dia pergi office dia dulu,ambil budak kat bandar tun razak,then pusing balik pergi suasana ambil lagi seorang budak.then baru la pergi dengar ceramah tu kat mahkota cheras.di sebabkan aku alone,aku duduk la depan sekali.haha.semangat sebenarnya.and ada je budak budak aku kenal,tapi semua aku tak rapat.so,what to do,kena la berdikari :) waktu rehat,aku keluar sorang sorang,tinggal kan kawan aku yang sama sama datang tu,tapi tengok tengok dia nak rehat dengan aku.ok,aku ada geng.haha.pergi solat pun sama sama.tapi kita orang tak duduk sama sama pun dalam class.nasib baik dua dua cikgu tu funny,tak la ngantok sangat kan. :) and nasib baik masa cikgu panggil aku untuk tunjuk arah yang betul untuk kereta bergerak kat bulatan 2 arah (roundabout) tu,dia cakap aku pemandu yang lulus.ok,harap harap termakbul cakap dia tu :) lepas tu,rabu next week dah kena amek test undang undang.gila takot sebab aku tak tau nak baca apa dalam buku tu.haha.abang aku cakap buat latihan dalam buku and cd.ok along,i'll try my best.really hope aku boleh pass!cuak dowh aku.haha.

terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

No comments:

Post a Comment