Saturday, January 14, 2012

ALIP & AWIE :D

tadi pergi mines..lepak dengan awie & alip..tunggu mereka sampai ada la sejam jugak kan.maklum la,kajang dengan mines kan jauh.haha.kena guna highway,highway pulak jam kan korang?haha..kejam gila ayat aku.haha..tapi aku tunggu jugak la dengan penuh kesabaran demi sahabat aku dua orang ni.haha.sampai sampai terjah mcd sebab aku tau dorang mesti kebulur.sejam kan sangkut kat highway.haha

lepas tu aku ikut la dorang ni masuk satu-satu kedai.haha.keja asyik nak pandang orang je mereka ni.haha.macam-macam la dorang survey.laptop,guitar,towel,shampoo bagai.haha.lastly si awie dah sangkut kat tempat games.haha.awie awie,kesian dia asyik kalah je kan.haha.maklum lah,button game tu rosak ye? :p

this is my first time jumpa awie ni sebab before this kita orang just poke2 kat facebook je.haha.dia ni cousin alip :) nice to be friend with him ok.haha.mesra alam gitu.haha.aku plan next time nak lepak lagi dengan mereka,but i have to make sure yang mereka ni tak lambat lagi.hahaha..btw,aku lupa betul nak amek gambar dengan mereka.so,ni jela pic aku ada.milik awie.haha

alip di sebelah kiri and aiwe di sebelah kanan :)
dorang suka gelak!best best! :)


terima kasih kerana sudi membaca luahan minda mira mirae

2 comments:

  1. OH. dah pandai keluar dengan 'kawan' fb. hahaha =P

    ReplyDelete
  2. siraj : alif ni kawan aku since tadika la sayang..cousin dia je baru first time jumpa and kawan aku kat fb.haha...

    ReplyDelete